SKRIVET: 2011-02-15, kl 19:50:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

En lustig sak...

Det spelar ingen roll vart jag än är någonstans. London, Malta, Kroatien, Kreta, Danmark, Orust eller som nu, Stockholm. Varje gång mitt undermedvetna får hemlängtan så drömmer jag om 6:ans spårvagn. Det är sant! Och jag har ingen aning om varför!? Jag tar ju 8:an, 1:an och 3:an lika mycket? Och även 9:an, 11:an och 5:an lite då och då. Varför i hela friden drömmer jag om denna orangea linje som går mellan Länsmansgården och Kortedala?



Idag har jag känt mig lite småkrasslig och hostig, så ingen träning idag, gick istället och sov i ungefär 2 timmar och ska nu plugga yttepyttelite utan stress och press för att sedan kolla på någon Disney-film.

Soft.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!