SKRIVET: 2011-02-16, kl 11:31:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kranker...

Jepp, Bella har blivit sjuk! Har egentligen bara mig själv att skylla, jag vet om att om jag bara sover 2-5 timmar varje natt och sen kör på i samma hetsiga tempo som jag alltid kör på, då reagerar min kropp med världens lägsta immunförsvar för att den vet att det är det enda den kan göra för att få mig att vila. Om ens det. Stackars min lilla kropp, alla gånger jag har haft influensa, bronkit eller bara allmän feber och så går jag ändå i skolan och tränar som ingenting. Nej, det här året skall jag börja vara snäll mot min kropp!



Idag är det idrottsdag för alla på sjukgymnastprogrammet, som jag då skippar och stannar hemma och pluggar istället. Måste seriöst få in ryggradens ligament och nackens muskulatur i huvudet!

Ringde förresten CoolStuff idag, då pappas present (som skickades den 7:e) inte kommit fram än. Dom var jättetrevliga på kundtjänst och skickar en ny försändelse utan extra kostnad, trots att det är jag som har varit klantig och glömt skriva in c/o, då jag bor inneboende. Smart Bella. Riktigt smart. Jaja, hoppas den kommer fram snart.

Mina värdföräldrar är bara för söta, igår klagade jag ingenting över min hosta eller så, trots detta kommer min värdmamma in med vicks och börjar koka upp te med honung kl 23 på natten bara för att hon hört mig hosta typ 3 ggr! Ibland har man änna bra tur!


Nej, nu blir det att sätta på sig kläder (mjukisbyxor+stor t-shirt!) och sen sätta sig med anatomin! Yay!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!