SKRIVET: 2011-02-20, kl 18:15:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Träning again!

Wohoo, efter att ha vilat sedan i måndags var det äntligen dags för träning igen! Nej, jag är ingen workoutaholic, men har man inte tränat på typ en vecka, ja då blir man seg i kroppen och allmänt mycket tröttare än normalt. Träning får mig att må bra helt enkelt! =)



Annars har jag pluggat och kollat på Melodifestivalen i helgen. Satt där och undrade vad fan som har hänt med nyskapandet hos dagens svenska låtskrivare? Pinsamt. Mamma sa att låtmässigt var det här den besta delfinalen hittills. Pinsamt Sverige, pinsamt.

Blev så sur på Linda Sundblad, komigen, jag vet att du är fruktansvärt duktig och musikalisk, vad sjutton gör du i Melodifestivalen? Med en låt som låter som något till ett japanskt tv-program för tio år sedan? Jag blev såpass sur  att jag laddade ned Lambrettas båda album. Bäst hittills? Bimbo, helt klart. =)

Nej, nu ska jag ta och käka lite granatäpple =).

Peace out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!