SKRIVET: 2011-01-17, kl 01:02:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dan före dan...

Jepp, imorgon börjar skolan...

HJÄÄÄÄÄÄÄLP MAMMA VAD SKA JAG GÖRA!?

hahaha, men nej, det löser sig nog. =)

Idag har vi haft gäster, ett jättetrevligt par som mina hyresvärdar känner, så vi har suttit och ätit (hemlagad!) middag och avslutat den med att äta granatäpplen! Skumma frukter det där, är helt rödprickig på armarna efter att ha rensat ut kärnorna, men jättegott! Och nyttigt också, massor med antioxidanter! *Mummah*

Undrar om det blir mer påtagligt imorgon? Flytten, att jag numera bor i Stockholm, att jag ska plugga till sjukgymnast, börja i en ny klass, förändra mitt liv?
Hittills har min hjärna fungerat så smart (?) att den skyddar mig från den värsta "chocken" genom att helt enkelt inte fatta. Den hänger inte med. Därför känns det ibland lite... overkligt? Jag bor i det här rummet nu. Bor. Inte bara hälsar på, vilket min hjärna verkar vilja inbilla mig. Eller så är det jag som inbillar min hjärna? Nej, nu ska vi inte gå in på psykologi/filisofi. Har inte läst något utav de ämnena, så att jag sitter och spekulerar i teorier är nog ingen särskilt bra idé...
Men som sagt, undrar om det blir mer påtagligt imorgon? Eller...

Ja, sitter nu och rapar som en karl efter all cola... Är nog dags för sängen snart...

Godnatt på er knasgökar som sitter uppe så sent en vanlig söndag!

Dröm sött =)


... om pussar som smakar som rabarber! <3

Peace out!


Sara

Kul att jag komenterar varje blogginlägg..... Haha måste ha koll på min fruga ;)

Jag hade reagerat på samma sätt som dig söwtnos! Va hemskt.. Känna en inre stress....



PUBLICERAT: 2011-01-17, 13:07:32 | URL: http://www.nattstad.se/zaare

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!