SKRIVET: 2011-01-15, kl 11:22:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Första natten =)

Igår åkte jag som sagt med mina kusiner upp till Stockholm. Kom fram strax efter kl. 22 och gick sedan upp med mina 7 väskor upp till lägenheten där jag nu är inneboende hos ett grekiskt par i mina föräldrars ålder ungefär. Jättesöta är dom, värsta fredagsmysparet! Direkt när jag kom fick jag ostpaj, som även mina kusiner fick med sig så att dom kunde äta på hotellet! *Nom nom* Är inte direkt bortskämd med att äta hemmalagad mat varje dag, så det var verkligen jättetrevligt! =)

I mitt rum har jag massor med fina bokhyllor, en spegel, en STOR mjuk dubbelsäng, TV+DVD, mörkläggningsgardin och två stolar. Bild kommer senare.

Idag var A (kvinnan i paret som jag bor hos) och köpte enmassa frukt och grönt till frukost, så det blev en spännande litchie-start på dagen! Skumma frukter dom där, påminner lite grand om vindruvor, syrliga och söta! *Nom nom*



Granatäpplen, apelsiner, litchie och ananas =)

Och till alla som inte redan vet det: Fyffes har dom godaste bananerna i världen ! *Nom nom*

Nu ska jag snart på sightseeing i Stockholm med en vän som bor i Farsta och kan stan liiite bättre än vad jag kan... hehe XD

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!