SKRIVET: 2011-01-11, kl 18:14:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Frustrerad!

Okej, nu börjar jag bli riktigt sur här...

Har precis ändrat layout på sidan här (tack så jättemycket tescho för att du är så go och hjälper oss blogglayoutretards med att skaffa sig snygga bloggar!), men ett litet problem kvarstår. Ni ser kolumnen till höger? Jag må vara retard, men tillräckligt begåvad för att gå in på design ---> redigera kodmall --->arkivsida och sen skriva i mitt namn etc. istället för "skriv in ditt namn här"  och sedan spara är jag (otroligt) faktiskt nog.

Problemet? Mina inställningar visas inte på sidan!

När jag först stötte på problemet tänkte jag "ojdå, glömde trycka på spara, då går jag in och gör om det", men vad ser jag när jag sedan går in och ska ändra? Mina ändringar är visst sparade, allt jag skrivit står där. Men det visas inte på sidan?

Bother, bother, bother, bother, bother...

Så, suggestions? Någon som har någorlunda koll på vad som kan vara fel och vet hur man löser problemet?


Annars, puss sålänge! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!