SKRIVET: 2011-01-10, kl 22:01:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hellu!

Hej och välkomna alla till min blogg!

Jag har valt att börja blogga för att jag är en go göteborgska som ska börja plugga på sjukgymnastprogrammet på Karolinska i Stockholm, och vill gärna att mina vänner ska kunna följa allt som händer + alla mina knasiga tankar och idéer även de dagar då jag inte hinner ringa dem. För face it, även om man lovar att ringa varje dag osv. så blir det oftast inte så. Inte för att man inte bryr sig eller för att man inte vill, utan för att man har annat på hjärnan helt enkelt, och så går dagarna. Så alla mina vänner, och alla som bara är intresserade av att fördriva några minuter på datorn, välkomna till min blogg och välkomna att följa en göteborgskas tankar och studier i Stockholmsförorten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!