SKRIVET: 2011-01-25, kl 20:49:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hey mama, I'm a student!


Mitt KI-kort som jag skall ha i 3 år framöver, haha.

Inte världens bästa bild, men mycket bättre än den hemska bilden jag har i mitt pass XD.

Idag har Bella varit duktig och köpt studentlitteratur för över 2 500:-... Känns lite sådär när varje bok kostar mellan 500 och 750:-, menmen vad gör man? För det första så är det riktigt bra kvalitét på dem, för det andra verkar det inte vara några böcker som man säljer direkt när kursen är slut, vilket gör att det känns mycket mer värt pengarna.

Annars har det varit hårdplugg idag, spelar ändå ingen roll, alla smågrejer om bäckenet fastnar ändå inte i min inte fullt så fantastiska hjärna...

Nej, nu ska vi sluta vara så negativa, när jag kom hem idag ställde mina värdföräldrar mig en fråga;

"Isabella, varför smyger du så på morgonen? Du tassar fram jättetyst och till och med stänger ytterdörren så försiktigt så, det behövs inte! Vi är ändå vakna, och är vi inte det så är vi inte så känsliga att vi bryr oss om du smäller i en dörr eller inte. Och du kan tända alla lampor och stöka i köket, inga problem!"

Gud, vad dom är söta! Själv är man ju van vid att behöva smyga för att inte väcka morsan/syrran med deras respektive morgonhumör (solsken och gröna ängar! XD) när de sover. Men jaja, alltid kul att veta! =D


Den här söta saken ringde mig idag, saknar dig!! <3

Nu ska det bli mer plugg!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!