SKRIVET: 2011-01-19, kl 17:23:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

KOLLO

Jepp, imorgon kl. 7:00 ska vi samlas vid Danderyds sjukhus (psykavdelningen, dom tyckte att vi hörde hemma där...) och sedan åka en fullastad buss till... ja, någonstans, till kollot. XD

Blir nog gött att äntligen få lite tid att lära känna sina kurskamrater lite bättre, vi är 60 personer i min klass och det är knappast så att jag har hunnit prata med alla, eller att man ens känner igen dem i sammanhang utanför klassrummet. Nej, nu ska det bli någon form utav gruppsammanhållning här! Och jag ska verkligen försöka att lära mig... någons namn? Är verkligen sämst i världen på att lära mig namn, så det kommer bli en utmaning! =)

Nackdelen är att mitt tåg går 05:59... jippi, ingen sovmorgon här inte!

Men jaja, allt löser sig =)

Ska till biblioteket och hämta ut mitt KI-kort och sen hem till en kompis och hämta ett liggunderlag till kollot, så vi får höras sen.

Peace out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!