SKRIVET: 2011-01-22, kl 11:10:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Me, Myself and I

Som de flesta kanske har märkt så gillar jag att prata (och skriva) om mig själv i tredje person. Jag började först göra det i sammanhang där jag skulle återberätta dumma saker jag gjort.

t.ex. " och vad gör Bella då? Jo, foten hon håller takten med slår rakt på strömbrytaren till datorn, den där röda lilla lampan, så att alla dom 13 sidorna hon har skrivit om franska revolutionen bara raderas! "

Sen har det utvecklats så att jag använder det lite då och då helt enkelt. Lite "jag och min schitzofrena kompis"-varning över det där, men lite störd någonstans måste man ju få vara, annars blir det inte mycket roligt kvar i det vi kallar vardag.



Oh, madre ringde precis, mitt paket från Lipsy har kommit fram, yay!
Beställde ett paket under mellandagsrean från lipsy.co.uk/ och nu har det äntligen hittat hem till mitt lilla hus i Göteborg! Säga vad man vill om britter, men fyfan vilka bra kläder dom har! Det är få klädesmärken här i Sverige som verkar inse att tjejer 1) har midja 2) har rumpa. And the british guys do, hihihi =D


Klänningen jag beställde, så jävla fin! Beställde en kjol också, men hittade ingen bild på den på hemsidan, men det lär nog komma upp en bild på den efter nästa helg, då jag planerar att åka hem till Götet igen. =) Ska bli så jävla gött, inte det att jag inte gillar det här eller inte trivs eller så, men tyvärr är det som Dorothy säger i Trollkarlen från Oz: "There's no place like home!". Oh yes indeed!

Nej, nu skall jag gå och äta frukost. XD

Peace out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!