SKRIVET: 2011-01-18, kl 14:42:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

Some kind of shopping...

Idag har Bella varit duktig genom att:

1) gå till skolan som normalt folk
2) skaffat KI-kort
3) skaffat bibliotekskort
4) kollat vart vi skall vara imorgon (med tanke på att jag inte hittar ett piss här...)
5) köpt de grejer jag behöver.

Vadå för grejer? Jo, vi ska nämligen åka på KOLLO torsdag-fredag! Och ofta Bella har med sig sovsäck? Nej, så det fick bli att åka in till stan och köpa en. Notera parentesen på punkt 4. Det gick faktiskt inte så illa som jag hade trott. Ett litet missöde med att hitta pendeltågen vid T-centralen bara, annars helt ok. Börjar nog bli bättre på Stockholmstrafiken (samt att hitta i området runt plattan/Hötorget, höhö). Förutom sovsäck passade jag också på att köpa duschcreme, balsam, raklödder, rakhyvlar, FLUX och Plackers. Vilken shopping... XD

<--------------(not me)

Nej, nu skall jag vara ännu duktigare och börja med en uppgift som vi fick idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!