SKRIVET: 2011-07-13, kl 21:48:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

En annorlunda dag...

Vaknade runt nio imorse av Ikkis slet av mig täcket och skrek att jag skulle färga hennes hår. Najs. Men, som vi alla vet så görs de flesta misstag på tom mage, alltså åt vi frukost först. Av någon anledning har Ikkis fått för sig att hon måste titta igenom alla Glee-avsnitten från andra säsongen (antar att det är Emmas inflytande, thank you! =) ), så vi satt framför TV:n i vardagsrummet och tittade på ett avsnitt. Nämligen avsnitt 10, A Very Glee Christmas.


Alltså, onsdagen den 13 juli satt jag och Ikkis och sjöng med i enmassa jullåtar framför TV:n. Lite sådär lagom udda. Efter frukosten färgade jag Ikkis hår (denna gång utan en hel hord av förorlämpningar, progress!) innan vi åkte ut till vårt landställe på Orust.

Jag, mamma, pappa och farmor passade på att åka till Göksäter (typ mini-Ullared) och köpa lite grejer till min lägenhet som jag får snart. Blev lite tavlor, ett duschdraperi, två lakan etc. etc. Billigt, billigt. Under tiden var Ikkis ute med kusinerna och fiskade upp sex stycken makrillar. Stora dessutom.

Så nu sitter jag här, onsdag kväll och bloggar om en udda dag, och den är inte slut än...

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!