SKRIVET: 2011-06-16, kl 10:10:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

BH:ar!

Var inne idag på Lindex hemsida och gjorde deras BH-guidetest som går ut på att man fyller i vilka resultat man vill ha och vilka mått man har så tar datorn fram lämplig modell och storlek till dig. Här kommer mitt resultat:


Ok... jag kan nog acceptera att jag växt ur 75B och att 75D sitter bra i vissa modeller, men 75DD/E!? WTF!? Är ju nog lätt att hitta eller... not. Visserligen är det väldigt många som är rädda för att gå upp i kupa här i lilla landet lagom där man fortfarande tror att Pamela Anderson har C-kupa (yeah right...).



Säger bara killar; var så glada att ni slipper sådant här...
Säger bara tjejer; gå på det som känns bäst. En bra BH skaver inte, ger inga dubbeltuttar, glipar inte och håller tuttarna på plats även om du hoppar och/eller böjer dig framåt. Så det så!

Här kommer en asfin BH i den modellen jag är galen i (balconette). Har aldrig riktigt förstått mig på push-up, obekväma som satan!


Fiiiiiiiiiin!

Peace out! <3


Sara

Har inte hon H kupa typ? E är mkt snyggare!!



PUBLICERAT: 2011-06-16, 11:58:59 | URL: http://nattstad.se/zaare
BellsBella

Därför det står "G-kupa (minst)". Sen är det inte att glömma att Pamela är pytteliten (1,60) och att det inte krävs lika stora tuttar för att se megabomber ut som på en tjej på t.ex. 1,80.

//BellsBells



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!