SKRIVET: 2011-06-13, kl 15:32:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Blö...

Sommaren är äntligen igång på riktigt!

Tyvärr har inte mitt jobb gjort det riktigt, vilket suger lite sådär småhårt... Har inte alls fått många uppdrag den här veckan, trots att man måste vara redo varje dag. Och så ringer dom inte... Boring... Aja, nackdelen med att jobba jour antar jag...


Aja, Bella har i alla fall fått sola och tränat (badat har det gått sådär med...), varit på Kodas jättefina dop, tagit en fika med tjejen som ska ta över mitt rum i Stockholm, eftersom jag 1) bor hemma under sommaren, 2) inte kommer flytta in i rummet igen, då jag har fått egen studentlägenhet fr.o.m. augusti. I'm awesome!

Sett att Rihanna gjort en video till California King Bed, precis lika fin och mysig video som låt, jättefint, älskar den! =D

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!