SKRIVET: 2011-06-27, kl 22:43:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Marabou Cookies

Har precis provsmakat denna nyhet, har man jobbat ett antal dagar i matbutik och ser folk köpa den hela tiden, ja, då blir man nyfiken helt enkelt. Speciellt när folk kommer tillbaka och köper den. I vilket fall som helst, helt ok kakor. Goda, men lite torra för min smak. Bättre att baka egna och lägga i Marabou Mjölkchoklad om man så vill. Billigare dessutom!


Aja, Bella jobbar på och har ont i supinator. Big surprice XD

Skall dessutom passa på att uppdatera er om min midsommar:

Karin och Karolin kom över, vi käkade min mozarellakyckling, sen lite jordgubbar och rosé medan vi tjötade såsom bara tjejer kan, såg på en film och gick sen ut i mitt "hood" och tog massa bilder, en del rätt akrobatiska faktiskt! Väntar spänt på dessa...

I dagarna ska jag följa med Sara på personalfest... spännande, spännande.

Tills dess...

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!