SKRIVET: 2011-06-23, kl 23:17:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

My day off.

Idag har Bella varit duktig! Idag har Bella rensat sin garderob! Varför? Jo, när hon kom hem från Stockholm för typ någon vecka sedan insåg hon att hon inte kunde packa upp sina kläder. För de får inte plats i garderoben. Illa. Så ut med alla kläder som jag inte vet när jag använde dem sist och de som jag inte vet när i hela friden jag kommer använda dem nästa gång. Det blev fem kassar. Illa.


Shit, nu låter det som om jag har asmycket kläder... Men vafan, det har jag också. Inga märkesgrejer här inte! Köper man billigt kan man köpa mycket, det är min melodi det! Eller oftare i alla fall. Få personer är så bra på att spara som jag. Och få personer är så bra på att spendera som jag. Anyways...

Idag var jag och Mampi och köpte lite kuddar och handdukar till le apartemente nueve! Ska bli finfinfint nät jag flyttar in, wohoo! Ok, det är typ... två månader kvar tills jag flyttar in, men det skadar inte att passa på medan jag faktiskt har lite tid.

Aja, nu blir det snart natten.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!