SKRIVET: 2011-06-05, kl 12:53:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

My sistah!!!!

Igår, innan jag och Josse åkte till Gröna Lund och Vini, Vidi, Vici, ringde en klasskamrat till mig och sade att jag kunde ställa de de grejer jag ville förvara över sommaren i Stockholm i hennes förråd, eftersom hon bor i det området där jag skall flytta in i augusti. Jag sade: "JAAA, Hallelujah!" och så blev det. Jag passade även på att spana in hennes lägenhet, då min kommer se precis likadan ut (studentbostäder vet ni). And I must say, I like it! Trots att det "bara" är på 24,7 kvm så käns det verkligen som en hel lägenhet! Och jag kommer få plats med dubbelsäng! =D

Yaaaay! =D

Syrran ringde idag och när jag berättade om den nya lägenheten sade hon: "Bella, får jag hjälpa dig att inreda den då?"
Mitt svar? "JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!"

I gotta feeling... Hoo hoo, That this summer's gonna be a good one! That this summer's gonna be a good-good one!

Ikväll kommer jag hem! So...

Peace on you! I'm going back to Göteborg! =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!