SKRIVET: 2011-06-02, kl 20:22:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sista Tentan!

Imorgon är det dags för den sista tentan för terminen. Herregud vad konstigt det känns...

Efter tentan kommer klassen dra till någon park och fira och grilla och myspysa lite, sen åker jag hem och tar så gott som hela mitt pick och pack och åker hem till Göteborg igen. Ska stanna där hela sommaren och jobba som en röv, med undantag för två veckor i juli-augusti då jag och Sara åker på All-inclusive till Turkiet!


Fan va härligt! Jag + Sara + en strand + en sol + en piña colada = AWESOME SEMESTER!!!!

Har lovat Sara att bli tillräckligt brun för att sedan kunna matcha den här killen:


Taye Diggs!!!
Gift dig med mig och vi kommer leva lyckliga i alla mina dagar!! Not... för du är förmodligen rätt så torskad på Idina Menzel, vilket är helt förståeligt. Men ändå! =D

Sen kommer jag att börja skolan i Stockholm igen till hösten, med en ny (läs egen!) lägenhet som jag måste inreda och sköta om och och...

Is like... so surreal...

För ungefär ett år sedan satt jag hemma och skulle precis ta studenten, utan någon som helst aning om vad jag ville göra med mitt liv, vad eller vem jag skulle bli (förutom bara allmänt awesome då). Och nu sitter jag här. Och ska nog ta och äta en mango. Och lite jordgubbar. Mummah!

Men framför allt: JAG MÅSTE PLUGGA!!!!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!