SKRIVET: 2011-06-10, kl 12:21:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sommarlov?

Inte här inte!

Igår var jag först och tränade (hade lite träningsvärk redan innan... säger väl det mesta...) sedan åkte jag in till jobbet och skrev på en massa papper etc. etc. sedan gick jag inte på en eller två, utan TRE studentuppvaktningar. Grattis Anna, Anja och Karolin! Fyfan vad ni är bäst! =D


Idag har jag molestat hela internet på ett visst smycke som min syrra ville att jag skulle köpa, sen ångrade hon sig och sade att hon köper det istället och *mummel, mummel*...

Sedan har jag städat likt en galning, eftersom Mampi och Vati kommer hem ifrån Zakynthos idag och skulle få rabies om de såg hur huset såg ut... skyller på syrran här, återigen...

Nu blir det först farmors mat (yay!) och sen åka ner till Kungälv och jobba till 22 ikväl... jippi...

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!