SKRIVET: 2011-03-03, kl 23:14:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Alexandras födelsedag!

Idag fyllde min värdmamma år, så efter skolan och efter träningen idag så var det några gäster här, så jag har ätit jättegod mat (blir go lunchlåda imorgon!) och varit social och haft det trevligt nu ikväll.

Imorgon blir det skola och sen ska jag in och träffa en kompis som studerar till gympalärare i gävle och träffa henne, go omkring och tjöta och sen åka hem till gbg =). Det kommer bli en lååång dag. Men ändå trevlig. =)



Blir att träffa den här underbara tjejen när jag kommer hem! Har inte setts på asalänge, ska bli så underbart att ses och kramas och tjöta och gosa och gå till 4-gott!!! Love u!!!

Btw, vattnet hade kommit igång igen imorse, så Bella han duscha innan skolan. =) Dock hann hon inte borsta det, så det blev ett strandlockigt rufs som kom till skolan idag (som dessutom fick komplimanger, det du!).

Åh, nu måste jag packa och sen gå och nana.

Gonatt =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!