SKRIVET: 2011-03-08, kl 16:22:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Annorlunda plugg?

Om någon hade kommit fram till mig för ungefär ett halvår sedan och sagt:

"Isabella, inom en snar framtid kommer du sitta och skriva enmassa bokstäver och siffror på din vänsterhand med en bläckpenna"

så hade jag skrattat denne rätt i ansiktet, gått vidare och undrat vilken jävla idiot det där var?


Sen kommer man på sig själv...

Men vad fan, det är ju effektivt! XD

Undrar ni över de korta och omålade naglarna så nej, jag brukar inte ha dem så. Fältstudiedag= special occation, man får inte ha ringar, armband, klockor, långa naglar eller nagellack. Stackars mig! XD

Hade för övrigt en jättetrevlig fältstudiedag, var på en klinik i Huddinge och fick se på medan några T5:or och riktiga sjukgymnaster tog emot patienter. Dessutom bjöd dom på semla! =)

Nu ska jag åka och träna och sen blir det långdusch och sen mer plugg.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!