SKRIVET: 2011-03-21, kl 23:10:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

En extra söndag =)

Hade inga lektioner idag (hallelujah!) så det blev helt enkelt en extra söndag för mig. =) Har plöjt igenom en bok om hjärnan (populärkultur, inget annat) i brist på kurslitteratur. Smart som man är glömde man både kursbok och kalender hemma, tur att man har en liten Daddy som skickar allt med expresspost upp hit så att det är framme redan imorgon! Sheisse dyrt var det dock, tur att det inte var anatomiatlasen jag glömde hemma, då jävlar hade det kostat flera tusen att skicka upp den...


- Hej jag heter Bella och jag är smartast i världen... not...

Har också vart och tränat samt tagit med ett lååångt skumbad. Det var riktigt najs faktiskt, måste vara nästan ett år sedan jag badade i badkar senast? Jaja, livets små glädjeämnen äro både ro- och lustfyllda!

Nu blir det kolla på Scrubs och sen dra mig i sängs.

Godnatt allihop! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!