SKRIVET: 2011-03-07, kl 18:33:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fältstudiedag imorgon...

... och dagen till ära har jag köpt riktiga frökenskor! Ni vet, sådana inte så heta innertofflor som alla fröknar hade i skolan när man var liten. Visserligen är mina köpta på Din Sko, men hallå, ofta en student har rå att lägga 800 :- på ett par riktiga innertofflor (vilket jag säkert lär behöva snart ändå, men 249:- känns faktiskt lite mer ok...)



Passade också på att köpa Saras födelsedagspresent =) Vad det är tänker jag inte skriva, men det är definitivt ingen toffla! Tycker om att köpa saker som hon kan gå omkring och känna sig fin i, och denna födelsedag är inget undantag! =)

Nej, nu måste jag plugga. Och kanske tvätta.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!