SKRIVET: 2011-03-14, kl 16:32:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Första tentan avklarad!

Hade anatomitenta idag, helt och hållet avgörande för betyget i Anatomi. Var så stressad att min underbara kropp bestämde sig för att vakna vid kvart över fyra imorse (och vara jättetörstig?), så jag satte mig och pluggade det sista när jag insåg att det inte fanns en chans att jag skulle kunna somna om igen.

Tentan gick bra ändå, satt i två timmar och en kvart (längdrekord, wohoo!), det blev en hel del suddande, målande och sträckande på armar, ben och självklart att man sitter och tar sig själv på kroppen på ett sätt som är för oss helt normalt, men hade sett väldigt konstigt ut under någon utav de tentor jag hade förra terminen.


Precis såhär satt vi!

Blev lite förvånad över att det bara var vi i tentasalen, de andra gångerna jag har skrivit salstenta har det varit åtminstone två-tre andra kurser som tentat samtidigt, men men.

Nej, men jag är nöjd. Satt verkligen hela dagen igår och bara pluggade och pluggade och idag så kändes det inte som om det var någon fråga som jag kommer att faila totalt på (vilket faktiskt har hänt...).

I vilket fall som helst, nu har våren kommit till Stockholm! Dagen till ära har jag tagit fram mina älskade Converse och gått omkring mycket mer än vad jag gjort innan, eftersom jag frusit hela tiden. Nu kan jag gå omkring och helt enkelt njuta av att vara ute, är en mysig känsla det där. =) Får hämta mer vårskor och jackor när jag åker hem till Göteborg nu i helgen.



Blev mysig eftertentafika med två klasskamrater i stan innan vi gick till MQ för att kolla in lite jackor. Ska åka och träna snart, får bli lite PowerYoga! Behövs när man är stressad student och dessutom dansare och har lätt att tappa hållningen när man inte längre står och gör alla franska saker två-tre gånger i veckan. Men först en PowerNap!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!