SKRIVET: 2011-03-06, kl 10:20:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gbg, fest och brudar! <3

Säger bara som Ke$ha: The party don't start 'til I walk in...


Åkte som sagt hem i fredags efter att ha fikat och tjötat med Malin, en gammal Hulebäckare, fan va kul de va! <3 Sen åkte man hem, sov i sin egen säng, åkte in till stan med Catten för att träffa upp Sara, Anja och Emma! <3 Sen firade vi Bootie 24 år (herregud, att min lilla storebror blir så gammal... jag hänger fan inte med, och jag är yngst!) och sen va de fest! Först Charlies änglar, sen en snabbis in på McD för att avsluta kvällen på Trädgårn! Jag och Elvira på dansgolvet alltså, man dansar en stund och sen bara ser man en flock av killar stå runtomkring en med stora ögon. Man ba: "jah..."
Enda sättet att bli av med dem var att spela förlovade och nykära (i varandra...), vilket dom flesta faktiskt går på. Och blir asbesvikna. Och säger; "Fan, att alla snygga brudar ska vara lesbiska!"
GUD vad vi skrattade! Hahaha, stackarna XD


Sara, Jag och Elvira på balen i somras/våras =)

Oh, en sak till... Det är VÅR i Göteborg! Uppe i Stockholm sitter man fast under ett täcke av 2 dm snö och sen kommer man ner hit och det är vår! Fan va gött!

Nu blir det att äta frukost, duscha och sen åka in och träffa min sarasnöt! Oh, shopping in gothenburg is so much fuuuun! <3<3<3<3

Peace out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!