SKRIVET: 2011-03-17, kl 15:26:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

...kommer upp i tö!

Så, äntligen var den sista tentan för den här veckan avklarad. Den här gången var det Sjukgymnastiktenta, som faktiskt gick riktigt bra! Nu kan man äntligen slappna av och bli sitt normala Bella igen =).

Grattis bästaste Sarasöt som blir 20 idag! Love u 'til death! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Blir stort party för den här underbara bruden i GBG på lördag! Och vem ska komma dit och dansa röven av sig?

JAG! =D

Och jag kommer ha med mig dessa heta brudar:


Karin och Pauline!!! <3<3<3<3<3<3 Mina små juristbrudar!!!!

Blir förhoppningsvis även en fika med dans-Bells =)

Nu ska Bella snart åka och träna och sen ska hon gå och lägga sig och bara vara allmänt nöjd med mitt liv. =)

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!