SKRIVET: 2011-03-12, kl 19:45:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Love is Love!

Tycker verkligen att det är jävligt strongt av Anton Hysén som bara är 20 år och är stark nog med att vara först i forbollsvärlden med att komma ut ur garderoben! Ska inte påstå att jag spenderat överdrivet mycket tid i herrarnas omklädningsrum och att jag vet hur jargongen är där, men jag kan bara bocka och buga inför en sådan stark individ och förebild!



Jag anser verkligen, som rubriken säger, att Love is Love. So what om man gillar killar, tjejer, blondiner, brunetter, långa, korta, smala, runda, smarta, korkade, ljusa, mörka eller whatever! Ingen människa kan bestämma över vem man blir kär i (kan jag skriva under på!). Och för alla som kommer med religiösa skäl säger jag bara att det finns ingen Gud eller högre makt av något slag som gillar våld och hat. Så visst, man kanske inte måste älska bögar och flator, men att hata dem, där snackar vi verkligen om att förräda sin Gud och sin tro. Gud gillar väl all kärlek och välvilja? Så varför skulle han inte gilla bögar? Dom är ju jättegoa!

Nu hade väl jag "turen" att födas straight (jepp, det är sant, man FÖDS med sin sexulla läggning, har att göra med hur mycket av vissa hormoner vissa centran i hjärnan får under femte-sjätte fosterveckan, alltså långt innan många ens vet om att dom är gravida), men ger det mig rätt att fördöma de som inte gjorde det? I sådana fall har jag väl också rätt att döma alla som inte är precis som jag? Herregud orka!

Mer kärlek till världen! Mer heterosexuell, homosexuell, bisexuell, trisexuell, transsexuell, vänskaplig, moderlig, faderlig, barnslig, mogen, färgad, gosig, ullig, gullig och helt jävla underbar kärlek till hela världen!

Och en stor eloge till Anton Hysén och till alla hans anhöriga som är starka nog att stå med honom och sprida detta underbara budskap! Love is Love!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!