SKRIVET: 2011-03-31, kl 20:51:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

My Trenchcoat! <3

Yay! Äntligen har den kommit! Som tentagåva till mig själv var jag bara tvungen att köpa mig en trenchcoat från märket Jones&Jones. Dyr som skam, men jag anser att en person som mår bra uppskattar sig själv och sina prestationer och även unnar sig fina saker lite då och då. Att beställa en trenchcoat från ett märke som skickar paketet från Storbritannien, ja, det är mitt sätt helt enkelt. =)


Så nu kommer jag se ut såhär när jag går till skolan! =)

Inte hänt mycket idag, har pluggat som en röv (för en gångs skull) och skippat träningen (för en gångs skull). Bella duktig. Bella förtjänar kexchoklad!


*nomnom nomnom*

Ska ta mig en dusch och sen nana sött och drömma om aktionspotetialer, myosinfilament, ATP-nedbrytningar och aeroba muskelarbeten!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!