SKRIVET: 2011-03-28, kl 16:08:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sexigt?

Till att börja med måste jag säga att man självklart är byggd som man är byggd och att man oftast inte kan göra särskilt mycket åt det. Alla ser olika ut och det är det som gör oss vackra! Men om jag skulle börja se ut såhär någon dag är alla hjärtligt välkomna att tvångsmata mig med kakor;



Hallå eller!? Jag är inte emot själva faktumet att Keira Knightley är väldigt smal, eftersom vissa tjejer är skapta sådana och inget mer med det. Men det faktumet att det här är idealet!? Att det är det här som alla medier försöker pränta in i osäkra små (och även lite större) tjejer att "det är såhär ni ska se ut!". Dom flesta ser inte alls ut såhär och väldigt många kommer aldrig att kunna se ut så, och varför skulle dom vilja det, egentligen? Vem tycker att sån här kropp är idealisk, förutom mediebranschen?

Personligen föredrar jag något sånt här;


(så många kurvor, och jag som inte har några bromsar... I LIKE BLACK BOOTY AND I CANNOT LIE!!!)

eller något sånt här;


Denna bilden är på Jennifer Lopez och den förra var på Beyoncé.

Båda tjejerna är egentligen väldigt slanka och fina, men beskrivs som "större" och "kurviga" pga det faktum att de inte har size 0. Hur sjukt är inte det? Nej, nu reagerar jag typ som Sean Banan;

JAG VILL HA MER BOOTY!

ROPEN SKALLA, BOOTY TILL ALLA!

Och nej, alla behöver inte ha rompah. En del kanske har boobs. Andra kanske har brains. Några kanske har en jävligt skön personlighet. I vilket fall som helst måste alla tjejer inse att dom duger precis som dom är och att alla kroppar är precis lika vackra, oavsett storlek. Som sagt, det här är inte för att tracka ner på Keira Knightley eller andra smala tjejer. Det är bara medias försök till att få alla att se likadana ut som jag är emot. Inget annat.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!