SKRIVET: 2011-03-23, kl 21:10:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Zombie

Idag känner jag mig verkligen som en Zombie av två anledningar:

(känsliga läsare rekommenderas att hoppa över 2:an)

1) Trötthet. Say no more.

2) Vi håller på med hjärnan. Och hjärnor. Vad små dom är? Jag trodde seriöst att hjärnan skulle vara typ 25-50 % större än vad den visade sig vara när vi fick kolla på ett par praktexemplar. Kommer aldrig mer kunna äta kött vars konsistens påminner om den gummismör-aktiga konsistensen som hjärnor (eller i alla fall de konserverade) har. Personligen gör jag inte så mycket mer än att peta på dem (ja, vi har plasthandskar på oss) men det finns ju de i gruppen som verkligen går in och känner och trycker osv. Ew...


Kanske det här händer om man trycker för hårt?

Över till normala Bella igen, händer inte så mycket just nu, mest plugg och lite irriterande halsbränna som gör att jag undviker att träna och sjunga just nu, hoppas det har gått över tills imon!

Solen forsatte att lysa idag, kan inte beskriva hur skönt det är när man gått under ett täcke av minst 1 dm snö och is sen i typ november? Nu är det bort med alla tjockkoftor och fram med linnen och tunikor och tunna jackor! Hoppas man får lite färg i ansiktet också, yay!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!