SKRIVET: 2011-05-28, kl 15:08:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

BajsBella

Tänkte bjuda på en autentisk konversation som jag och min Mampi hade för ungefär 17 år sedan, en tid då Bella var mycket mindre och inte hade blivit pottränad än...

Mampi: Bella?
Bella: Aaah?
Mampi: Var är blöjan?
*Bella pekar mot ett hörn*
Bella: Dääää!
Mampi: Varför har du tagit av dig den?
Bella: Blöjja uss!!!!!

Hahaha, så fruktansvärt skön och fräsch unge var jag när jag var liten! Istället för att gå omkring i en smutsig blöja och få uss smetat över hela... ja, alla som bytt blöja på en unge vet vad jag menar.


En gammal bild på mig. Uppochner dessutom.

Så blir det ibland. =)

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!