SKRIVET: 2011-05-12, kl 21:48:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemlängtan...

Åh fan, just nu har jag en sådan enorm hemlängtan så ni anar inte! Saknar alla mina kompisar, min familj, mitt hus, mitt rum, Göteborg, att alltid springa in i någon man känner, gå på Nordstan, Fredsgatan och Kungsgatan, festa på Avenyn, åka spårvagnar, fika i Haga, höra göteborgska (alla killar låter som bögar här uppe...), ligga och sola på min altan, ligga i vår stora soffa och kolla på skitprogram och att kunna spontanfixa ihop en fest och alla mina kompisar är där inom en timme. Saknar till och med vår hemska trappa som knakar... nej BRAKAR så fort man går i den. Det är helt seriöst fysiskt omöjligt att gå tyst uppför den.


Jag i mitt rum i vintras...

Först var det meningen att en liten bit av Göteborg skulle komma upp hit till helgen (Sara! <3), men pga något dumt som kallas för pengar gick det tyvärr inte... saknar dig! <3

Jaja, jag ska ju hem nästa helg, så det kommer bli gött =) Asgött faktiskt.

Vad göra, vad göra?

Sova!

Gonatt! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!