SKRIVET: 2011-05-18, kl 16:03:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

I Bruise Easily

Dagens sanning. Helt ärligt så har jag oftast ingen aning om vart alla mina blåmärken kommer ifrån? Just nu har jag två på låren och ett på ena underarmen (plus ett asgammalt på smalbenet som håller på att gå bort). De flesta som brukar få blåmärken brukar också vara rätt klantiga också (enligt egen utsago) men tyvärr tillhör jag inte riktigt den gruppen, så jag fattar inte?


Såhär såg jag ut efter ett enkelt blodprov i vintras. Tre dagar efteråt...

Onsdag och ni vet vad det betyder... ZUMBA!!!


Eller skaka rumpa, som jag kallar det =)
Rätt energikrävande det där faktiskt. Att skaka axlar, rumpa, men framför allt bröstkorg (svårare att andas).

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!