SKRIVET: 2011-05-30, kl 21:54:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

I'm Awesome!!!!

Man kan aldrig bli tillräckligt självgod eller hur? =)

Så därför kommer nu min FABULOUS lista över saker som jag gjort idag som gör mig till the awesome of the awesomeness! =D Tillsammans med en parameter bredvid som visar precis hur awesome min prestation är på awesomeskalan från 1-10. =)

1) Jag var i skolan idag. (5/10)

2)
Jag gjorde 67 instuderingsfrågor efter skolan. (7/10)

3) Jag gick och tränade. (7/10)

4)
Provade på Koreografi-Step för första gången (svettigt). Efteråt kom inte en, utan TVÅ (!) utav de som jobbar där fram till mig med stora ögon och gav mig beröm för hur bra jag smälte in i "the crowd" trots svår koreografi och att det var min första gång. (9/10)

5) Lyckades få en söt kille som jobbar på Coop att flirta med mig (trots asscabbisch hår efter träningen). (10/10)

6)
Äter färska jordgubbar med mjölk just nu. Och ni är inte alls avundsjuka! (10/10)

Så därför bjuder jag idag på en awesome bild på mig!
(Och titta noga nu, för den lär inte komma upp särskilt många gånger...)


AWESOME!!!!!!!!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!