SKRIVET: 2011-05-24, kl 22:16:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mirakelkur!

Har du svårt att ta dig upp om mornarna? Är du fruktansvärt trött under större delen av dagen, för att sedan piggna till lagom till kvällen? Det var jag i ett nötskal för ungefär 2-3 veckor sedan. Sen kom Bella på en fruktansvärt enkel, men ändå genial plan. Istället för att göra som vanligt och gå upp ungefär kl 7 på morgonen, he lektioner hela dagen, träna och plugga på eftermiddagen för att sedan gå till sängs runt 1 - halv 2 ungefär, går hon nu och lägger sig direkt efter Bolibompa! Alltså klockan 23 ungefär.



Resultatet? En mycket piggare och gladare Bella! =D

Det värsta är att det är så fruktansvärt simpelt, men så fruktansvärt svårt att genomföra såvida man inte kommer på det själv. Folk har tjötat på mig i åratal om att jag måste sluta lägga mig så sent om jag ska orka med en normal dag, men jag har aldrig sett någon anledning till att gå och lägga mig när jag inte är trött?

I vilket fall som helst, this shit works!



Plugga, träna, sova, plugga, träna, sova, plugga, träna, sova. Mitt liv just nu. Very interesting. Not.

Gonatt! <3


☆ m a l i n .

Haha who knew...? :) Man kanske borde testa din mirakelmetod!



PUBLICERAT: 2011-05-24, 23:20:08 | URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
☆ m a l i n .

Haha who knew...? :) Man kanske borde testa din mirakelmetod!



PUBLICERAT: 2011-05-24, 23:21:05 | URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!