SKRIVET: 2011-05-22, kl 13:46:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Plastikturisterna

Imorse tog lilla Bella sig en titt på resprisen av Plastikturisterna på Kanal 5. Och HerreMinGud...

Kortfattat: en utseendefixerad rysk 49-årig tant från Göteborg (det är fan så man skäms) vill operera läpparna. Tidigare har hon redan fixat tuttar, gjort ett ansiktslyft etc. etc. Hon kommer till hotellrummet och klagar på inredningen, att allt är gammalt och ofräscht, att toan inte är tillräckligt snygg och så vidare i all oändlighet samtidigt som hon förklarar hur viktigt det är att inte "lida" om man är missnöjd med något på sin kropp.

Väl på operationsdagen dyker hon upp utan identitetshandling (pucko...) och säger att "ni får väl lita på mig" när de frågar hur de skall vara säkra på att hon verkligen är hon.



När det visar sig att kirurgen har fått en patient som drar ut på tiden och att hennes tid förskjuts till nästa dag får hon förfrågan om detta är ok. Det är det självklart inte. Hon kan absolut inte tänka sig att vänta en hel dag (eller inte ens det) på en operation och skyller på att hon absolut inte kan ha en tid kl. 10:00 på morgonen, för att hon då inte anser sig vara tillräckligt utvilad från natten. Que!?

Vid konsultering med kirurgen kommer de självklart inte överens. Varken om tid för operatio, storlek på läppar eller sjukhusets professionalitet etc etc etc.

Till slut kallar hon allt för "a waste of time" och "it's easier to kill yourself then get something right here".

Seriöst.

Om jag blir sån.

Kan någon skjuta mig då?

Peace out! <3


Din fru

Jag lovar att rapea dig stenhårt om du blir sån........... Fy fan jävla kärring.. Jag var ju förstående varför de tryckte fram min operation.......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!