SKRIVET: 2011-05-03, kl 16:01:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Surf*tta!

Det är Maj. Tredje fucking jävla Maj. Såg fram emot en trevlig, men intensiv dag då jag kanske skulle få sola lite under lunchrasten? Så fan heller. Det första jag ser när jag kommer ut i köket och tittar ut genom fönstret är att allt är VITT. Jepp, allt är helt och totalt vitt. Av snö. SNÖ!!! I MAJ!!!!! INTE OK!!!!!!!!!!!!



Då undrar folk; men Bella, varför är du så sur? Lite snö har väl aldrig skadat någon?

JO FÖR I HELVETE!!!! För gissa vem som precis dumpat av alla vinterjackor, varma skor, tjocka koftor samt vantar, mössor och halsdukar hemma i kära, underbara och varma Göteborg!?

Så det fick bli att gå till skolan i tygskor och trenchcoat. Fy scheisse helsikke va kallt det var! I FUCKING MAJ!!!! JAG FÅR RABIES!!!!

Så tyvärr folk, men idag är jag en riktig surf*tta. Och tänker vara det tills DET RIKTIGA MAJVÄDRET DYKER UPP IGEN!!!!!!!!!!!!!!

FUCK YOU VÄDER!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!