SKRIVET: 2011-05-05, kl 15:23:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tentaskit...

... big surprise, den här tentan gick inte alls bra. Jag hade inte pluggat så mycket innan tentan (delvis mitt eget fel), men jaja. Man kan ju alltid hoppas att jag lyckades babbla mig ur det på den praktiska delen, för den teoretiska var nemas problemas. Fuck...


Den här bilden fungerar tyvärr inte i praktiken, då CoM hamnar snett bakom understödsytan, såvida inte cyklistens rectus abdominis, psoas major och quadriceps är exceptionellt starka...

Aja, ska in till Gina Tricot och avalarmera ett linne som dom glömde göra hemma i götet, där jag köpte linnet. Sen ska jag träna och sen ta en öl med mina klasskamrater. Eller bakvänd ordning, men då blir det ingen öl, har hört att det inte är någon bra kombination att dricka och sen träna. =P

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!