SKRIVET: 2011-05-01, kl 13:50:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Valborg!

Åh shit, fy helvete vad kul jag har haft! På morgonen drog jag och syrran till hennes kompisar Emma och Majsan som hade massa kompisar över på besök och vi spelade brännboll, gick en helgalen tipspromenad (Team Big Glenn!) lekte lekar såsom dubbel tampongflaska (två pers med varsin tampong i ett snöre runt midjan skall doppa båda i samma flaska, låta tampongen svälla upp och sedan springa stafett med denna flaska) och strutpotatis (hitta en potatis gömd i gräsmattan, men med ansiktet täckt av en strut).



Efter alla lekar gick vi och grillade och åt asgod mat och drack lite vin (eller jag i alla fall =P) innan jag var tvungen att åka hem och fixa saker och ting och möta upp Sara hemma innan cortégen.

Väl inne i stan mötte vi upp Anja, Elvira och Emma! Cortégen va precis lika kul som den alltid brukar vara, finns inget bättre än äkta Göteborgstraditioner!


Alla äkta GBG:are vet vart detta ligger! =D

Efteråt drog vi till Liseberg och hann tyvärr bara åka Jukebox och Kanonen innan dom stängde. Fett värt, speciellt när man är rätt glad i hatten, hahaha, DET SNURRAR!!!!!!!!!!

När Liseberg stängde mötte vi upp Bella och åkte hem till Catten och hennes hemmafest! NAJS!

Dagen (natten) slutade med att Anja och Bella sov över hos lilla mig och idag ska jag åka tillbaka till Stockholm för plugg, seminarium och tentor. Dvs, riktiga livet igen. Men jag klagar inte, jag trivs ganska bra med det också. =)

Så tills nästa gång...


Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!