SKRIVET: 2011-10-26, kl 22:24:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dilemma...

Slutklämmen på portfolion. Ett megafettostort arbete som skall in senast söndag 23:59. Ni fattar grejen.

På toppen av detta har min mage börjat krångla igen. Lätt åtgärdat, jag har precis alla mediciner för att bli av med problemen.

Grejen är bara att när jag äter mina magmediciner så får jag sån grym huvudvärk och kan inte koncentrera mig alls. Detta är dock inte hela tiden, utan bara ungefär 4 dagar i början.

Dessutom kostar medicinerna röven. Och jag är student. BLÖ.


Nej, nu skall vi inte vara sådana. Har renbäddat idag (grand challenge, since the blanket is 220x240 cm...) på bara 5 min! Yay!!

Nu ska jag äta yoghurt (yoggi yalla finns i literpaket!! =D) med flingor och sen sätta mig ned och se glad ut. Kanske börjar med medicinen imorgon morgon... Vi får se.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!