SKRIVET: 2011-10-30, kl 15:22:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

I am a good girl...

Vaknar upp. Tycker ändå att det är en rätt så normal lördagsmorgon. Ända tills spåren efter gårdagen börjar visa sig...

För det första ligger det notpapper över så gott som hela lägenheten. Förklarar varför mina grannar varit ovanligt tysta idag...
För det andra så ser min mobillogg över 02:30 - 03:15 helt sinnes ut. Förklarar varför jag fått typ 10 sms lydande; "wtf, vad va de med dig igår?", "nyktert igår eller? =P" samt "asså, inte ok att fylleringa så sent... jag jobbar faktiskt idag!"
För det tredje så ligger det ett par högklackade skor med 11 cm klack ditslängda i hallen. Förklarar varför jag har så scheisse ont i fötterna.
För det fjärde ligger det ett par dyngsura sockar med grus på sig på golvet. Förklarar varför mina fötter är helt svarta.
För det femte har jag ungefär 20 nya blåmärken. Har ingen aning om vart dom kommer ifrån.
För det sjätte står det en flaska med genomskinligt innehåll på diskbänken. Förklarar allt ovanstående.


Sen hittar man 100 bilder på datorn som ser ut typ såhär... okej... då vet jag.

Så, big apologize till alla som jag trackade igår på ett eller annat sätt! Skall inte upprepas!!

(inte inom en snar framtid iaf...)

As I said. I am a good girl.

Egentligen?

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!