SKRIVET: 2011-10-03, kl 22:06:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

I-landsproblem?

Haha, ibland är jag änna bara för bra! Varje gång jag har tvättat och skall lägga in kläderna i garderoben säger jag till mig själv att jag har alldeles för mycket kläder och att jag måste sluta köpa nya. För rensat garderoben, det har jag gjort tusen gånger och jag skickar iväg flera påsar varje gång. Men blir Bellas garderob tunnare för det? Knappast.


För helt plötsligt så fanns det leggins och toppar för 50 spänn och sen såndär varm och gosig kofta som jag velat ha en tid och och... så blir garderoben bara större och större. Men, jag hade tänkt vända på detta nu och 1) vara glad för de tillfällena då fler kläder kommer in i garderoben. Det är faktiskt en lyx som inte alla studenter har råd med, 2) dra ner på egna shoppandet genom att sluta gå i klädbutiker etc. Duktig Bella.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!