SKRIVET: 2011-10-10, kl 20:43:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Imorgon börjar det!

Yay! Imorgon skall vi ha preparatgenomgång och jag skall få träffa alla andra tutorer och få lite mer info om mitt lilla extrajobb som börjar nu på onsdag. Spännande! =)

Idag har jag haft lite sovmorgon, gjort en dugga i skolan, handlat mat, pluggat, lagat mat och sen vart och tränat. Busy days. Vadgöravadgöra?


Funderar på vad jag skall köpa till en kompis som fyller år snart...
Hon fyller 20, är helt jävla flippad och så underbar och klok och go. Älskar henne, så vill köpa något fint till min sötnos. Det suger bara så hårt att jag inte kan vara där när hon fyller, men ja... life's a bitch. Ibland i alla fall.

I musikväg knarkar jag sönder Dixie Chicks cover på Landslide, när jag egentligen borde öva på Schuberts Ave Maria. Wierdo brain man har ibland.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!