SKRIVET: 2011-10-22, kl 19:46:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny mobil!!

Yay! Efter att min gamla varit inne på lagning tre gånger för samma fel och Tele2 dessutom krånglat som fan med hävningen av köpet (kommer aldrig mer köpa telefon av dom...) såhar jag äntligen fått alla penghar tillbaka och kunnat köpa mig en ny mobil!!!

Mina damer och herrar: Samsung Galaxy S Plus!!!


Tack Vati och Bootie som köpte den till mig hemma i Göteborg när det var mission impossible att få tag på den i Stockholm! =)

Så alla som vill att jag ska ha deras nummer får messa mig nu... för när man byter både SIM-kort och mobil så finns det helt plötsligt inte så många nummer kvar...

Men jaja, ikväll är det fest som gäller!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!