SKRIVET: 2011-10-16, kl 19:37:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Surpriseweekend!

Den här helgen stack jag hem till GBG, utan att berätta det för någon utav mina kompisar. Och vem fyllde inte år om inte världens sötaste lilla Karolin, vars föräldrar hade planerat in ett överraskningsparty för henne som bl.a. jag dök upp på. Gissa om hon och alla andra blev jätteförvånade! Hihihihihi =D



Tyvärr är det alltid så att man skall glömma något hemma. Förra gången var det plattången (katastrof!) och ett par räkningar. Den här gången Nallis och en räkning som det ändå inte är så jättebråttom med. BLÖ. Skulle någon kunna typ... skära upp min hjärna och reda ut all röra där? Skulle uppskattas...

Jaja, nu skall vi inte vara sådana...

Eller jo. VARNING ALLA!!! Köp inte en telefon från Tele2. Köp gärna deras abonnemang och kontantkort, för det är dom grymma på. Men inte telefon. För dom har så dålig koll på en fucking jävla vanlig konsumentköplag som har funnits där sedan typ... 1976? Så tyvärr måste jag kanske koppla in just konsumentverket, för seriöst, dom bryter mot lagen när dom ska hålla på och krångla så... fuck them. Inte värt. Betalar hellre mer för en telefon om jag slipper sitta och krångla som en jävla bäver som försöker tugga träd med en efterbliven utter med grav reumatism och inbillad tandvärk. Typ.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!