SKRIVET: 2011-10-19, kl 16:25:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tenta!!

Hade psykologitenta idag, var lite osäker på den eftersom det kändes som väldigt luddigt material att studera på. Men den gick bra, vi hade två timmar på oss att slutföra tentan och jag var klar på ca 30 min. Inte alls roligt när alla andra sitter knäpptysta och koncentrerade till tusen och så börjar jag resa på mig, gå, tappar mitt äpple etc.  etc. ALLT hörs SÅ tydligt.



Efter tentan åkte Jocie, Linn och jag in och fikade lite, sedan dess har jag bara legat i min stora, underbara och härliga säng och varit lite död. Men snart blir det tentaöl!!!!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!