SKRIVET: 2011-09-24, kl 14:40:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Back To Life!

Tentan är nu äntligen över och Bella kan gå över till sitt (hyfsat) normala liv igen!
Jag önskar verkligen att jag skulle skämtat när jag säger att jag bara suttit inne och pluggat sen i torsdags, men tyvärr är det sant.


Tentan kom och den gick väl helt ok, inte lika farlig som jag trodde att den skulle vara (som vanligt).
Efteråt åkte jag och två tjejer i klassen in till stan och åt på Pizza Hut för att fira, shoppade lite grand (tillsammans med alla andra som också precis har fått sin lön...).



Lite smink helt enkelt!!
Studio Fix Foundation från MAC Cosmetics.
Triple Eyeshadow och Perfect Contour Kajal från Isadora.
Ögonskuggspenslar och ögonbrynspenna från H&M.

Sedan åkte jag hem och gjorde enmassa saker som man måste göra som numera vuxen (betala räkningar, beställa resa hem etc. etc.) innan jag åkte hem till en klasskamrat ute i tjottaheiti (I'm talking about the villa surburb here...) för att fira att tentan var över. Fett najs hemmafest måste jag säga, bajs bara att det tar så lång tid att ta sig någonstans så fort man kommer till Stockholm.

Var hemma 6 imorse och nu sitter jag här och har precis ätit frukost (havregrynsgröt, för jag har varken bröd eller mjölk...), ska snart duscha, åka och handla mat samt lite andra roliga grejer som man "måste" göra.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!