SKRIVET: 2011-09-12, kl 18:49:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gnällkärring!

Idag hade jag tänkt att vara lite mer negativ än vanligt. För precis som alla andra homo sapiens går jag och blir lite sådär lagom irriterad på saker och ting lite då och då. Därför kommer nu en liten lista jag har gjort på just saker som irriterar mig som allra mest (utan inbördes ordning);

1) Folk som går alldeles för långsamt precis framför en.
2) Folk som tar 2 000 år på sig att betala i kassan.
3) Folk som "måste" hinna med det här tunnelbanetåget, trots att det redan är fullknökat och nästa tåg kommer om 2 min.
4) När datorn/mobilen krånglar och inte vill fungera.
5) När folk säger åt en att ta det lugnt.

6) Dadadadadadadadadadadaddadadadadada-reklamen från Comhem.
7) Folk som ringer/knackar på när man sitter på dass. Och inte gör nummer ett...
8) Folk som är morgonpigga (fuck you...).
9) Folk som är snåla.
10) Folk som är skenheliga.

Det var väl typ det. Ha en go kväll allihopa, för det tänker jag ha! =)

Peace out! <3


Sara

Sara känn dig träffad! Morgonpigg <3



PUBLICERAT: 2011-09-13, 21:35:05 | URL: http://www.zlouize.myshowroom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!