SKRIVET: 2011-09-29, kl 19:40:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Göteborg nästa!!!

Imorgon eftermiddag lämnar jag Stockholm för helgen, mot ljusare tider!! Haha, skämt åsido, det kommer såklart vara becksvart när jag kommer hem, men jag kommer mötas upp av Sara och min underbara familj för att ha filmkväll med godis och film och massa underbara och saknade människor! <3


Men innan dess blir det tvättstugan, plugget och träning. Det du! Allt på en endaste liten (men ganska så lång) fredag. Bäst att vila ut ikväll, för det lär inte bli alltför mycket vila i helgen! Säger bara GBG-brudar alltså ;).

Fick ett enormt kalorisug förut, så jag gjorde pizza (igen). Fast den här gången utan mozzarella och med kryddig korv på. Nom nom nom. Så nu ska jag nog ta och äta upp den. Eller halva. Orkar inte hela och kan dessutom ha halva till skolan imorgon. =)

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!