SKRIVET: 2011-09-20, kl 14:45:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Just go with the flow!

Äntligen! Nu börjar lite piss-saker äntligen ordna upp sig här!

1) Kommer få en fet lön på nästan 15 000 på fredag. Wohoo!!!!!!

2) SJ hörde av sig och meddelade att min resa nästa söndag blivit inställd. Tänkte; "vad fan är det här för jävla skit!?", men det visade sig att de utan extra kostnad ändrar min billiga och långsamma Regionaltågsresa till en snabb och dyr X200-resa, utan krångel eller annan skit. Wohoo!!!!



3) Är inbjuden och antagen till SATS Karriärdag imorgon! Wohoo!!!

4) Mina sånglektioner börjar imorgon!! Wohoo!!!

5) Har börjat komma igång med träningen och ingen träningsvärk hittills!! Wohoo!!!

6) Har börjar förstå mig på den här skitfysiologin. Wohoo!!!

Så sorry alla underbara blogg-stalkers, men jag kommer inte att uppdatera alltför mycket innan fredag, dagen D för tentan i fysiologi 3.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!